Formel 1 2005.
« Föregående · 338869 Till forumet
Sv: Formel 1 2005.
Thomas17Srsen: När det gäller F1 säsongen 2005.
Leker lite med tanken, kanske sitter båda Bröderna Schumacher i Ferrari, vore inte helt fel, sedan år 2006 tar Lilli-Schummi över rollen som förste förare i Ferrari. Och stor Schummi väljer ett annat stall, eller lägger av efter 2 nya VM-titlar 2004 och 2005.
Vem vet kanske blir det så eller inte.
JAN
Leker lite med tanken, kanske sitter båda Bröderna Schumacher i Ferrari, vore inte helt fel, sedan år 2006 tar Lilli-Schummi över rollen som förste förare i Ferrari. Och stor Schummi väljer ett annat stall, eller lägger av efter 2 nya VM-titlar 2004 och 2005.
Vem vet kanske blir det så eller inte.
JAN
Sv: Formel 1 2005.
Thomas17Srsen: Nja, man vet aldrig... Ge dom tid så kanske.. men utveckligen i Renault ha ju ökat storartat! Dom va ju rättare sagt skitgrym i många lopp! O Alonso kan nog bli en blivande världsnästare!
Jag säger bara: HEJA RENAULT!! Vi behöver verkligen såna uppstickare som ni=)
Jag säger bara: HEJA RENAULT!! Vi behöver verkligen såna uppstickare som ni=)
« Föregående · 338869
Jan