Formel 1 2005.
« Föregående · 338869 Till forumet
Sv: Formel 1 2005.
Thomas17Srsen: När det gäller F1 säsongen 2005.
Leker lite med tanken, kanske sitter båda Bröderna Schumacher i Ferrari, vore inte helt fel, sedan år 2006 tar Lilli-Schummi över rollen som förste förare i Ferrari. Och stor Schummi väljer ett annat stall, eller lägger av efter 2 nya VM-titlar 2004 och 2005.
Vem vet kanske blir det så eller inte.
JAN
Leker lite med tanken, kanske sitter båda Bröderna Schumacher i Ferrari, vore inte helt fel, sedan år 2006 tar Lilli-Schummi över rollen som förste förare i Ferrari. Och stor Schummi väljer ett annat stall, eller lägger av efter 2 nya VM-titlar 2004 och 2005.
Vem vet kanske blir det så eller inte.
JAN
« Föregående · 338869
Jan