Steffe: Låter nice. Familjen åker till Thailand/Malaysia under mars månad nästa år men det verkar tyvärr som vi missar tävlingarna på Sepang med någon vecka. Resan är redan bokad och vi åker hem den 4/4 och man kör racet den 10:e. Surt var ordet.
F1 GP Interlagos SP Brazil
1302845 · Nästa » Till forumet
F1 GP Interlagos SP Brazil
Ville bara tala om för er härinne att jag just hämtat ut min biljett inför morgondagens lopp här på Interlagos... mumsfillibabba