Häkkinen klar för BAR
« Föregående · 405425 Till forumet
Sv: Häkkinen klar för BAR
Poffa: delar av det verkar ju finna spå andra siter med. Som Buttons flytt och Zonta. Har inte hittat ngt om Häkkinen dock
Jesper Jonsson: Står i Aftonbladet om Häkkinen även om dom mest hänvisar till andra tidningar.
Jesper Jonsson:
Följer du länken i mitt meddelande så kommer du till Aftonbladets artikel om händelsen.
Följer du länken i mitt meddelande så kommer du till Aftonbladets artikel om händelsen.
Poffa: Självklart.
Men grejen var ju att comfirmera med ngn annan källa eller hur. Så jag leta på siter annat än de du referera till.
Men grejen var ju att comfirmera med ngn annan källa eller hur. Så jag leta på siter annat än de du referera till.
Jesper Jonsson:
Förmodligen kommer du inte hitta något på de officiella siterna eftersom kontraktet inte är påskrivet. Ingenting kommer heller att vara helt klart förrän det att Mikas kontrakt med McLaren-Mercedes löper ut.
Förmodligen kommer du inte hitta något på de officiella siterna eftersom kontraktet inte är påskrivet. Ingenting kommer heller att vara helt klart förrän det att Mikas kontrakt med McLaren-Mercedes löper ut.
« Föregående · 405425
Övriga förändringar i F1-cirkusen blir att Mark Webber lämnar Jaguar för att bli stallkompis med Button i Williams och att Williams nuvarande förare Ralf Schumacher och J-P Montoya hamnar i Toyota respektive McLaren-Mercedes.
Redan till kommande lopp i Ungern sker en förändring. Toyota ersätter Christiano Da Matta med testföraren Ricardo Zonta.