Smedkross
400066 · Nästa » Till forumet
Sv: Smedkross
maria29:
Det är verkligen en sak som du/ni skulle åka o kolla på. Speciellt som jag såg på din pres. att du bor i Sala. Det är ju bara 3 mil till Brovallen o där får du se världens bästa speedway åkare + 2 andra toppåkare i GP + Sveriges mest lovande speedway förare.
Har du kollat på GP speedwayn på tv o gillat det du såg, så måste du bara åka o kolla.
Det är helt klart en upplevelse.
Det är verkligen en sak som du/ni skulle åka o kolla på. Speciellt som jag såg på din pres. att du bor i Sala. Det är ju bara 3 mil till Brovallen o där får du se världens bästa speedway åkare + 2 andra toppåkare i GP + Sveriges mest lovande speedway förare.
Har du kollat på GP speedwayn på tv o gillat det du såg, så måste du bara åka o kolla.
Det är helt klart en upplevelse.
Smedkross
Igår krossade Masarna Smederna nere på Gröndal med 42-54. Tydligen några poäng för stort men ändå, 12 poäng nere i Eskilstuna fast att GP segraren Bjarne Pedersen var lika dålig som vanligt 3p på 4 heat är uruselt :-(
Det känns som vi kanske har något stort på gång igen :-)
Det känns som vi kanske har något stort på gång igen :-)
självklart kommer dem tillbaka Smederna, men det tar inte bort Masarnas imponerande 12pinnars seger, iofs brukar Masarna vinna mot Smederna om jag inte misstar mig och tungan på vågen brukar Tony Richardsson vara.