Hatar regn
« Föregående · 394517 Till forumet
Sv: Hatar regn
SMÅLAND:
Nej efter äver en veckas värmebölja kommer regn :-(
F#n jag som var så laddad inför premiären.
Nej efter äver en veckas värmebölja kommer regn :-(
F#n jag som var så laddad inför premiären.
Sv: Hatar regn
Jäklar va "pruppen" dominerade i morse på dalaradion, 27ggr "Inga komentarer".
Angående hans förlängda straff.
Masarna har förvandlats till ett riktigt fyllelag, är de inte i hojarna spriten ska va ? .
Angående hans förlängda straff.
Masarna har förvandlats till ett riktigt fyllelag, är de inte i hojarna spriten ska va ? .
« Föregående · 394517
Så förmodligen så blir våran match inställd i kväll.