Hatar regn
398906 · Nästa » Till forumet
Sv: Hatar regn
SMÅLAND:
Nej efter äver en veckas värmebölja kommer regn :-(
F#n jag som var så laddad inför premiären.
Nej efter äver en veckas värmebölja kommer regn :-(
F#n jag som var så laddad inför premiären.
Hatar regn
Precis när man kommer ut till bilen (för att att åka o se Masarna-Piraterna) så börjar det o regna :-(
Så förmodligen så blir våran match inställd i kväll.
Så förmodligen så blir våran match inställd i kväll.
Angående hans förlängda straff.
Masarna har förvandlats till ett riktigt fyllelag, är de inte i hojarna spriten ska va ? .