KTM RC8 visad inför SBK 2004
« Föregående · 313757 Till forumet
Sv: KTM RC8 visad inför SBK 2004
Salle: vet du något om Mika Kallio blir han kvar i 125 eller hamnar han i 250 mad tanke på hans framgång.
« Föregående · 313757
Den verkar vara, som KTM alltid har varit, en funktionell och kompromisslös hoj som inte ser så "snygg" ut alla gånger.
Specifikationerna bådar ju gott dock med torrsump, säte i "tanken" och avgassystemet direkt under 75 graders V-twinnen.