Salle: Då är det bara att hoppas på att Eurosport lyckas hålla kvar MotoGP, fast där lär man väl också bli besviken.
Inlägg: 1071625
Svarskommentarer
Sv: 2008 FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX
Paddan: Eurosport (svenska) har ju sagt att dom med största sannolikhet INTE kommer att sända MotoGP då Dorna vill att man skall sända i markbundna nät för att lättare nå den breda massan.
Och i din andra länk står det ju att dom "förvärvat" ävan MotoGP.