Salle: Fast då borde ju Viasat lägga ut MotoGP i TV6 om man nu menar allvar med det där med "markbundna nät för att nå den breda massan".
Inlägg: 1071632
Svarskommentarer
Sv: 2008 FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX
Paddan: Det vore ju nåt förstås. Men där lär dom ju bara visa just MotoGP och därmed tappa ca 50% av charmen.
Mer på Viasats sida.
[url=www.viasatsport.se/content/view/12801/1/]http://www.viasatsport.se/content/view/12801/1/[/url]
Sen på FAQ om dessa nya kanaler...
[url=www.viasatsport.se/content/view/12862/1/]Däremot finns ingen av kanalerna i dagsläget i det digitala marknätet, på grund av den begränsade kapacitet som finns där.[/url]
Det stämmer ju dåligt med Dornas vision...