Salle: Ja. Fast jag är nöjd med första varvet ändå.
Inlägg: 1077157
Svarskommentarer
Sv: 2008 FORMULA 1 SINOPEC CHINESE GRAND PRIX
Frisco: Åh du hejar ju bara på bilen. För inte kan du väl vilja att personen Hamilton skall vinna.
Iofs vill jag inte se Massa som vinnare för den delen heller så... ;-)
Iofs vill jag inte se Massa som vinnare för den delen heller så... ;-)