Inlägg: 1077174
Svarskommentarer
Sv: 2008 FORMULA 1 SINOPEC CHINESE GRAND PRIX
Frisco: Oj, Kimi missade nog en hel växellåda i slutet på rakan.
Sv: 2008 FORMULA 1 SINOPEC CHINESE GRAND PRIX
Frisco: Äh det är ju enda sättet att köra om i F1... ;-)
:P