Sv: Världsmästare 2004
Roberth:
Nej den silvriga var den nyaste av de 2. Det var den som Rådis körde med. Den är såld till Mats Thorzellius, men den vita som Tobias körde med vet jag inte var den är.

Läste i IB idag att det åtminstone står en Evo 4 i garaget.