Världsmästare 2004
« Föregående · 325221 Till forumet
Sv: Världsmästare 2004
Joinzzon:
Kul att höra de norska kommentatorerna, de vrålade hysteriskt mycket...trodde ett tag att de skulle tuppa av allihop....
Många repotage på den norska tvn i eftermiddag.
Kul att höra de norska kommentatorerna, de vrålade hysteriskt mycket...trodde ett tag att de skulle tuppa av allihop....
Många repotage på den norska tvn i eftermiddag.
Sv: Världsmästare 2004
Sannes:
Ja jag kan tro det ;-)
Vi får hoppas att de kan visa det på sporten ikväll.
Vi andra fick ju lyssna på tråkmånsarna Tromark o Waldegård :-(
Warmbold körde av 2 gånger men det fattade de inte.
Att man inte kan se skillnad på att man snurrar av mittt i kurvan (1:a gången)o att man bromsar sig av rakt fram (2:a gången) är en skandal :-(
Ja jag kan tro det ;-)
Vi får hoppas att de kan visa det på sporten ikväll.
Vi andra fick ju lyssna på tråkmånsarna Tromark o Waldegård :-(
Warmbold körde av 2 gånger men det fattade de inte.
Att man inte kan se skillnad på att man snurrar av mittt i kurvan (1:a gången)o att man bromsar sig av rakt fram (2:a gången) är en skandal :-(
Sv: Världsmästare 2004
Joinzzon: Ja då fick man ju rätt i alla fall. Jag hoppades på Solberg och tro inte på f-n att han tar det också. Bara att bocka och buga för den store norrmannen. Han är verkligen värd detta.
Grattis Solberg. Grannen i väst. hehe
Grattis Solberg. Grannen i väst. hehe
Sv: Världsmästare 2004
heart:
Tror de blir DTM Ekström..........han vinner svenska sen får han mersmak...i en Audi kanske,,,,,,,=))=))
Tror de blir DTM Ekström..........han vinner svenska sen får han mersmak...i en Audi kanske,,,,,,,=))=))
Sv: Världsmästare 2004
Joinzzon: Körde han i högsta klassen med chans att vinna? Tror inte det. Men under svenska rallyt nästa år finns det väl några svenskar med om jag ej minns fel. Nån som skall dit?
Sv: Världsmästare 2004
MoK:
Nej han körde inte i WRC klassen då, utan i Junior WRC klassen. Men han skall till nästa år köra en Peugeot 206/307.
Nej han körde inte i WRC klassen då, utan i Junior WRC klassen. Men han skall till nästa år köra en Peugeot 206/307.
Sv: Världsmästare 2004
Joinzzon: Knon blir lite fattigt utan svenska förare. Men vi kanske syns i dom Värmländksa skogarna i februari :)
Sv: Världsmästare 2004
Joinzzon: Man tackar. hoppas verkligen han får ihop det för rallyt utan en svensk förare e lite trist. Härligt att han skall köra i mitt favvo stall isåfall :)
Sv: Världsmästare 2004
MoK:
Det är bara att hoppas :-)
Var precis inne på Svenska Rallyts hemsida men det var ännu så länge ont om anmälningar.
Men DC kommer i en "pegga" o sedan kommer ju "favvon" Eksström oxå, men det blir ju tyvärr i en Gr N Mitsubishi.
Det är bara att hoppas :-)
Var precis inne på Svenska Rallyts hemsida men det var ännu så länge ont om anmälningar.
Men DC kommer i en "pegga" o sedan kommer ju "favvon" Eksström oxå, men det blir ju tyvärr i en Gr N Mitsubishi.
Sv: Världsmästare 2004
Joinzzon: Är ju bara 1.5 månad kvar typ till Rallyt så det börjar la hända saker snart. Blir 4e året jag åker upp iaf. Första året åkte jag bara med som chaffis sen fastnade man :)
Sv: Världsmästare 2004
Joinzzon: Du e veteran på detta med andraord. Som tur är har vi med oss folk som vart där många år med så vi bara hakar på dom för dom vet alltid vart man skall åka och vart man ser bra :)
Sv: Världsmästare 2004
MoK:
Ja jag har blivit en sådan veteran så att jag frivilligt stod över i år.
Jag ogillar det nya systemet med sträckona.
Dels att man inte får åka vart man vill. Det vill säga att arrangörerna styr publiken till ställen där de tycker man ska stå o inte dit jag vill.
Dels upplägget att man kör samma sträckor om o om igen. Jag vill se så många sträckor så möjligt. Nu känns det som att minst halva dagen går åt att antingen serva eller att ta sig till/från service.
Rally ska avgöras i skogen o det ska vara MINST 25 sträckor.
Ja jag har blivit en sådan veteran så att jag frivilligt stod över i år.
Jag ogillar det nya systemet med sträckona.
Dels att man inte får åka vart man vill. Det vill säga att arrangörerna styr publiken till ställen där de tycker man ska stå o inte dit jag vill.
Dels upplägget att man kör samma sträckor om o om igen. Jag vill se så många sträckor så möjligt. Nu känns det som att minst halva dagen går åt att antingen serva eller att ta sig till/från service.
Rally ska avgöras i skogen o det ska vara MINST 25 sträckor.
Sv: Världsmästare 2004
Joinzzon: Har ju ingen erfarenhet vad gäller detta men håller med att det blir tajt o jobbigt när allt skall styras kors o tvärt. Skulle som du kunn ställa mej vart jag vill och se massor av sträckor på samma dag. Skall du dit nästa år då?
Sv: Världsmästare 2004
MoK:
Har inte bestämnt mig ännu. P.g.a av personliga angelägenheter skall jag åka till Skåne den veckan.
Sedan har jag som jag sa tidigare tappat lite av sugen. Håller just nu o kollar på kartan o tidsplanen.
Fredag start 06.30 målgång 19.29. På 13 timmar lyckas man få in 4 sträckor + en menlös sprint ........ :-(
Har inte bestämnt mig ännu. P.g.a av personliga angelägenheter skall jag åka till Skåne den veckan.
Sedan har jag som jag sa tidigare tappat lite av sugen. Håller just nu o kollar på kartan o tidsplanen.
Fredag start 06.30 målgång 19.29. På 13 timmar lyckas man få in 4 sträckor + en menlös sprint ........ :-(
Sv: Världsmästare 2004
Joinzzon: 13 timmar 4 sträckot... jo dagarna e långa där kan man säga. Vi skall helt klart upp. Vi e ca 20 man som åker faktiskt. TUng helg men skoj öven om det blir lite rally på en dag
Sv: Världsmästare 2004
Roberth:
Ja det är bara att hoppas att Daniel tar tillvara chansen.
Ska jag vara ärlig så är jag inte ett dugg nervös för att han ska lyckas med körningen, men det är ju tyvärr inte allt nuförtiden :-(
Ja det är bara att hoppas att Daniel tar tillvara chansen.
Ska jag vara ärlig så är jag inte ett dugg nervös för att han ska lyckas med körningen, men det är ju tyvärr inte allt nuförtiden :-(
Sv: Världsmästare 2004
Roberth:
Verkar som de endast blir en svensk i WRC klassen i Svenska då Tobias Johansson inte fått ihop tillräckligt med pengar för sin Ford start. men man vet ju alldrig teamet har ju en gammal japanare i garaget som man kan använda sig av.
Verkar som de endast blir en svensk i WRC klassen i Svenska då Tobias Johansson inte fått ihop tillräckligt med pengar för sin Ford start. men man vet ju alldrig teamet har ju en gammal japanare i garaget som man kan använda sig av.
Sv: Världsmästare 2004
Roberth:
Vad för bilar är kvar av alla Toyotor o Evo 6:or o 7:or?
En Evo 7:a har Patrik Carlsson köpt o den senaste Toyotan har Mats Thorzellius köpt.
Finns den första Toyotan (som Tobias körde i år) kvar + den ena evo 7:an?
Vad för bilar är kvar av alla Toyotor o Evo 6:or o 7:or?
En Evo 7:a har Patrik Carlsson köpt o den senaste Toyotan har Mats Thorzellius köpt.
Finns den första Toyotan (som Tobias körde i år) kvar + den ena evo 7:an?
Sv: Världsmästare 2004
Joinzzon:
Tror att Olsbergs endast har den silvriga WRC Corollan kvar, men ja vet inte riktigt, möjligt att dom har nån grupp N evo kvar då de lutar åt att "Tobbe" kommer köra några sådanna tävlingar i år .
Tror att Olsbergs endast har den silvriga WRC Corollan kvar, men ja vet inte riktigt, möjligt att dom har nån grupp N evo kvar då de lutar åt att "Tobbe" kommer köra några sådanna tävlingar i år .
Sv: Världsmästare 2004
Roberth:
Nej den silvriga var den nyaste av de 2. Det var den som Rådis körde med. Den är såld till Mats Thorzellius, men den vita som Tobias körde med vet jag inte var den är.
Läste i IB idag att det åtminstone står en Evo 4 i garaget.
Nej den silvriga var den nyaste av de 2. Det var den som Rådis körde med. Den är såld till Mats Thorzellius, men den vita som Tobias körde med vet jag inte var den är.
Läste i IB idag att det åtminstone står en Evo 4 i garaget.
Sv: Världsmästare 2004
Joinzzon:
Men då har dom kvar den gammla då. för man ska inte bli förvånad om Rådis, Tobbe eller Daniel rattar den i sommar har ja läst.
Men då har dom kvar den gammla då. för man ska inte bli förvånad om Rådis, Tobbe eller Daniel rattar den i sommar har ja läst.
Sv: Världsmästare 2004
Roberth:
Knappast en Svensk VM seger 2004, nordisk JA ! Tippar Finland eller Norge ..
Knappast en Svensk VM seger 2004, nordisk JA ! Tippar Finland eller Norge ..
Sv: Världsmästare 2004
Roberth: När skall dom få fram en svensk som kan och får köra hela VM serien då? Saknas något där kan man säga.
Sv: Världsmästare 2004
MoK:
Som jag skrev tidigare. Daniel Carlsson skall köra 8 tävlingar i en 206:a för Bozian racing. Svenska, finska o RAC rallyt är de tävlingar son är spikade.
Som jag skrev tidigare. Daniel Carlsson skall köra 8 tävlingar i en 206:a för Bozian racing. Svenska, finska o RAC rallyt är de tävlingar son är spikade.
« Föregående · 325221
Fy fan va roligt