Anaheim
« Föregående · 695298 Till forumet
Sv: Anaheim
Danne_l: Vet inte varför men jag har alltid gillat när lag som gör sig av med "stärnorna" helt plötsligt börja fungera och skräller lite.
Själv håller jag stenhårt på Flames och fick uppleva ett underbart slutspel senast.
Även om det är kul när de kanadensiska lagen går till slutspel, så gör det absolut inget om Mighty Ducks snor åt sig en slutspelsplats av Edmonton eller Vancouver.. Calgary's forum kommer bli otroligt kul att läsa då.. :) (förutsatt att Flames går till playoff såklart..)
Själv håller jag stenhårt på Flames och fick uppleva ett underbart slutspel senast.
Även om det är kul när de kanadensiska lagen går till slutspel, så gör det absolut inget om Mighty Ducks snor åt sig en slutspelsplats av Edmonton eller Vancouver.. Calgary's forum kommer bli otroligt kul att läsa då.. :) (förutsatt att Flames går till playoff såklart..)
« Föregående · 695298
Anaheim är på god väg att ta sig mot slutspel efter en mycket stark period nu de senaste veckorna. Noterbart är att det är efter man släppt iväg stjärnor som Federov, Ozolinsh och Sykora som spelet har börjat fungera.
Dessutom kan det bli ett lag att räkna med i framtiden då de har flera unga spelare som tycks börja få sina genombrott, dessutom har de bytt till sig ett flertal draftval i utbyten mot tidigare nämnda "stjärnor".
Med Anaheim mot slutspel!