Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby:
Detroit har ovanligt lite draftval så jag tror Larkin snart kommer byta klubb då rykten florerat länge.
Blir det Timrå? ;)
Detroit har ovanligt lite draftval så jag tror Larkin snart kommer byta klubb då rykten florerat länge.
Blir det Timrå? ;)
+ 1
Detroit har missat slutspel 10 år på raken nu som vilket är ordentligt underkänt.
Larkin är 29 år, det betyder att han under hela sin egentliga prime i karriären aldrig fått spela en match i Stanley Cup. Då är nog det enda alternativet för honom att söka nya utmaningar och möjligheter. Men jag får känslan i flera av de "kanaler" jag följer där man tycker att han generellt är ganska överskattad. Är han den där superstjärnan som kan dominera matcher likt McDavid och Draisatl? Nu har man fått se honom i såväl 4 Nations (4+1 p.) som OS (2+1 p.) vilket inte är nåt vidare bra och jag kan tycka att det finns klart fog för den här kritiken.