NHL

Nationellt · 16202 inlägg · 804 ämnen
3039569 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Haha det skulle nog bli tidernas överraskning.... ;)

Detroit har missat slutspel 10 år på raken nu som vilket är ordentligt underkänt.
Larkin är 29 år, det betyder att han under hela sin egentliga prime i karriären aldrig fått spela en match i Stanley Cup. Då är nog det enda alternativet för honom att söka nya utmaningar och möjligheter. Men jag får känslan i flera av de "kanaler" jag följer där man tycker att han generellt är ganska överskattad. Är han den där superstjärnan som kan dominera matcher likt McDavid och Draisatl? Nu har man fått se honom i såväl 4 Nations (4+1 p.) som OS (2+1 p.) vilket inte är nåt vidare bra och jag kan tycka att det finns klart fog för den här kritiken.

Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby:

Detroit har ovanligt lite draftval så jag tror Larkin snart kommer byta klubb då rykten florerat länge.

Blir det Timrå? ;)

Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:

Washington verkar göra en del märkliga " trejder "

3039569 · »
Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby: Ny målis på gång till Carolina enligt Bjurman. En stjärnmålis dessutom

"...ryktas att Carolina Hurricanes jagar Winnipegs stjärnmålvakt Connor Hellebuyck"

www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/L4Wq1q/snor-mats-sundin-forstavalet-i-draften-i-natt-las-per-bjurmans-kronika
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs