En bra trejd av Leafs då man fick offra ett femteval i trejden med Tampa förra veckan för rättigheterna till Darren Raddysh, ett val som man nu får tillbaka, plus att man gör sig av med en på riktigt, med NHL-mått mätt, fullständigt värdelös målvakt.
Ottawa har nu Ullmark och Ersson i ett svenskt "Dream Team"... ;)