Dawidovski: Det borde det göra , står 1mbit som minimum på deras sida så har man över 5 borde det ju funka tycker jag , själv har jag 8 och inte haft några problem
Köpte denna tjänsten för någon dag sedan , och känns som ett riktigt prisvärt alternativ för oss som gillar se NHL hockey , ni kan ju kika på länken längst ner för mer info
för 649:- så får du tillgång till flesta matcherna under grundserien live + tillgång till matcharkivet där alla matcher som dom sänt under säsongen kan ses i efterhand , går även välja månadsvis betalning och kostar då 144 :- / månad , kan även köpa dygnspass för 84:-
kvaliten är bra kör fullskärm och det skarp bild , märkte bara av några korta tillfällen där laggade till lite men inge som var nå farligt
såg att canal+ erbjuder webbtv för elitserien och dom hade hutlöst dyra priser 2500 för lag paket och 3000 för säsongskort via webben , så jämfört med detta håller ju espn riktigt bra priser
Första rundan, känns som om Montreal är rejäla underdogs här. Carolina kan mycket väl svepa Habs också om de får spelet och stämma som de gjort mot Ottawa och Philly men jag tror Montreal nyper 2 matcher så 4 - 2 till Canes.
Jag har också 8 mbit men gjorde en koll och fick ut ca 6,5 mbit:-)
Häftigt är det iaf!