NHL Entry Draft 2007
890071 · Nästa » Till forumet
Sv: NHL Entry Draft 2007
Ambroo: Som Pens-fan är jag mycket glad. Esposito sågs för 8-9 månader sen som etta inför årets draft men har dalat ordentligt. Problem efter att Radulov (hans kedjekamrat) försvann samt attitydsproblem lär ligga bakom nedgången men då man får en potentiell stjärna med ett 20e val är inte jag den som klagar.
Therrien tolererar ju ingen nonchalans på isen så han får nog fason på honom. Om han har ett bra camp och får chansen dvs. Men vilken sporre att bli vald av just Pittsburgh med tanke på deras unga stjärnskott. Motivation bör knappast bli ett problem.
Therrien tolererar ju ingen nonchalans på isen så han får nog fason på honom. Om han har ett bra camp och får chansen dvs. Men vilken sporre att bli vald av just Pittsburgh med tanke på deras unga stjärnskott. Motivation bör knappast bli ett problem.
Sv: NHL Entry Draft 2007
epa: Mycket märkligt må man ju säga, men det var även fler som på förhand kändes mer givna som också ratades.
Sv: NHL Entry Draft 2007
Db_04: i 4e rundan verkar raiden mot luleå börja
oljan tar Omark som 97a
och mästarna tar Modig som 121a
oljan tar Omark som 97a
och mästarna tar Modig som 121a
Sv: NHL Entry Draft 2007
Jesper Jonsson: halva rundan avklarad.
Men alla här verkar somnat eller väntar ni på erat favvolag skall drafta?
Men alla här verkar somnat eller väntar ni på erat favvolag skall drafta?
NHL Entry Draft 2007
Kan ni följa på
hockeymagasinet.fpgroup.se/cldoc/hm/nyheter/18359.htm
www.tsn.ca/nhl/
NHL.COM (Se länktips)
Förste Svensk blir troligen Mickis Backlund som är rankad som nr 15 av TSN.
www.tsn.ca/nhl/feature/?fid=11063&hubname=
Sen Top 10 Prospects på
broadband.tsn.ca/tsn/?id=348&vid=8862
hockeymagasinet.fpgroup.se/cldoc/hm/nyheter/18359.htm
www.tsn.ca/nhl/
NHL.COM (Se länktips)
Förste Svensk blir troligen Mickis Backlund som är rankad som nr 15 av TSN.
www.tsn.ca/nhl/feature/?fid=11063&hubname=
Sen Top 10 Prospects på
broadband.tsn.ca/tsn/?id=348&vid=8862
Fast allt handlar väl ändå om the almighty dollar
beanballinc.blogspot.com/2007/06/agent-cherepanov-will-play-in-omsk-for.html#comments