Kontrakterade spelare
« Föregående · 728942 Till forumet
Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK: Men "äshe" förmodar jag att du menar (Robert) Esche? Men jag håller med, ibland blir det enklare att förstå vad man menar om man försvenskar det engelska språket, men inte alltid.. ;-)
Sv: Kontrakterade spelare
Dream Team:
Ja jag menar Eshe men tycker han mär är en äshe för han brukar vara ganska ostabil i målet och typ rycka på axlarna och att han menar äsh där gick ytterligare en puck in bakom mig attans oxå¨
för så länge dom envisas använda han i kritiska lägen kommer dom inte komma långt , nittymäki kanske kan räcka längre men betvivlar han räcker hela vägen oxå med befintlig back uppsättning så
Ja jag menar Eshe men tycker han mär är en äshe för han brukar vara ganska ostabil i målet och typ rycka på axlarna och att han menar äsh där gick ytterligare en puck in bakom mig attans oxå¨
för så länge dom envisas använda han i kritiska lägen kommer dom inte komma långt , nittymäki kanske kan räcka längre men betvivlar han räcker hela vägen oxå med befintlig back uppsättning så
Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK: Jeremy Roenick fortsätter ökenvandringen, Roenick har skrivit ett ettårskontrakt med Phoenix Coyotes
Sv: Kontrakterade spelare
Paddan: Penguins har kontrakterat Jarkko Ruutu. Finländaren satte sin namnteckning på ett tvåårskontrakt och får 1,1 miljoner kommande säsong för besväret.
Sv: Kontrakterade spelare
Randy Robitaille flyttar från vilda Minnesota till det högtflygande Philadelphia. Kontraktslängden uppges vara ett år.
Sv: Kontrakterade spelare
Paddan: Så fint du formulerar dig föresten :) Nästan i klass med ESPN's ordvitsar.
Appropå ingenting, varför kör vi den här tråden istället för Silly Season? Gjordes den tidigare med en lista på vilka som var under kontrakt kanske?
Appropå ingenting, varför kör vi den här tråden istället för Silly Season? Gjordes den tidigare med en lista på vilka som var under kontrakt kanske?
Sv: Kontrakterade spelare
Paddan: Såg att den startade redan för ett år sen :)
"WarhawK: Bruins har enligt den officiella hemsidan givit kontraktsförslag till ett par av sina spelare
Thornton - 5årskontrakt, Gonchar - 4årskontrakt"
F*n att inte även den sistnämnde tackade jag till det kontraktsförslaget :/
"WarhawK: Bruins har enligt den officiella hemsidan givit kontraktsförslag till ett par av sina spelare
Thornton - 5årskontrakt, Gonchar - 4årskontrakt"
F*n att inte även den sistnämnde tackade jag till det kontraktsförslaget :/
Sv: Kontrakterade spelare
Deas:
Min tanke när författade denna tråden en gång i tiden var kunna hålla isär det som enbart rykten i sillyseason med dom som skrivit kontrakt i denna tråden
Min tanke när författade denna tråden en gång i tiden var kunna hålla isär det som enbart rykten i sillyseason med dom som skrivit kontrakt i denna tråden
Sv: Kontrakterade spelare
Michael Ryder lyckades komma överens med Montréal, precis innan han skulle till skiljedomstolen. Riktigt skönt, då man aldrig vet vilken vansinnes-summa domstolen kunnat belöna honom med!
Sv: Kontrakterade spelare
Om jag minns rätt när det gällde Orszaghs övergång till NHL så sade man att det inte spelade någon roll om man hade en out-klausul eller inte i kontraktet. Men tydligen spelar det roll ändå, i varje fall för övergångar till AHL:
"För lite drygt tre veckor sedan, skrev Wiikman överraskande på för New York Rangers AHL-farmarlag Hartford Wolf Pack - men i dag kom beskedet att övergången stoppats. Detta då målvakten hade ett gällande kontrakt med HPK utan någon out-klausul."
Sv: Kontrakterade spelare
Paddan:
Även om Wiikman hade fått åka över är risken stor han hamnat i Charlotte Checkers istället i ECHL för målvakts sidan är ganska stark i Rangers organisation med en del lovande keepers t.ex Holt och Montoya som båda spelade förra säsongen i Wolfpack förutom när var båsvakt i rangers när Weekes var skadad
Även om Wiikman hade fått åka över är risken stor han hamnat i Charlotte Checkers istället i ECHL för målvakts sidan är ganska stark i Rangers organisation med en del lovande keepers t.ex Holt och Montoya som båda spelade förra säsongen i Wolfpack förutom när var båsvakt i rangers när Weekes var skadad
« Föregående · 728942
Nää så länge hitch kommer envisas med köra äshe i målet och fortsätter köra sin fraktpråmar till backar (hatcher + rathje ) så kommer dom inte ha en susning till chans gå vidare nå längre i ett slutspel