Salle: Ja, absolut, ikväll är han het. Tänkte snarare på alla jävla småinslag som dyker upp hela tiden. Eller är det bara i mitt starkt Power King-påverkande huvud som det försigår? Svårt att säga vid det här laget.
Förbannat hopplöst att jag alltid stannar uppe och kikar på de matcher Detroit visar sin sämsta sida i.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Ja, absolut, ikväll är han het.
Tänkte snarare på alla jävla småinslag som dyker upp hela tiden. Eller är det bara i mitt starkt Power King-påverkande huvud som det försigår? Svårt att säga vid det här laget.
Förbannat hopplöst att jag alltid stannar uppe och kikar på de matcher Detroit visar sin sämsta sida i.