Ett HT känns aningens osannolikt just nu, i alla fall för Franzén. Troligare att Crosby lyckas.
Känns som att Detroit lirar otroligt tamt, samtidigt som Penguins har en jävla fart, och ett fantastiskt publikstöd. Står sig 2-1 så blir tredje oerhört spännande. Får Pittsburgh in ett till innan pausen känns det som att matchen är avgjord faktiskt.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Ett HT känns aningens osannolikt just nu, i alla fall för Franzén. Troligare att Crosby lyckas.
Känns som att Detroit lirar otroligt tamt, samtidigt som Penguins har en jävla fart, och ett fantastiskt publikstöd. Står sig 2-1 så blir tredje oerhört spännande. Får Pittsburgh in ett till innan pausen känns det som att matchen är avgjord faktiskt.