Ironi? 4 på morgonen? Inte konstigt att det gick mig högt över huvudet..
Nu på slutet fick dom ju lite tryck dock, men det ligger inte ett mål i luften direkt. Och jag håller med, Z har än så länge varit riktigt kass. Får inte med sig pucken i många lägen alls. Hoppas på en uppryckning från samtliga i Detroit nu i tredje, så att det blir lite match över det hela i alla fall, för just nu känns det som om Pittsburgh har total kontroll, i princip.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Ironi? 4 på morgonen? Inte konstigt att det gick mig högt över huvudet..
Nu på slutet fick dom ju lite tryck dock, men det ligger inte ett mål i luften direkt. Och jag håller med, Z har än så länge varit riktigt kass. Får inte med sig pucken i många lägen alls. Hoppas på en uppryckning från samtliga i Detroit nu i tredje, så att det blir lite match över det hela i alla fall, för just nu känns det som om Pittsburgh har total kontroll, i princip.