mattias - 74: Skulle tro att tidigare har en ganska svag kanadensisk dollar spelat in , vilket även gjorde vissa lag fick flytta för kunna överleva (Quebec & Winnipeg) , men nu på 2000 talet har ju en hel del kanadensiska lag nått finalen men inte räckt riktigt enda fram (Edmonton , Calgary ,Ottawa) , senast ett Kanada lag vann var nog 93 om mitt minne inte sviker mig när Montreal vann
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Skulle tro att tidigare har en ganska svag kanadensisk dollar spelat in , vilket även gjorde vissa lag fick flytta för kunna överleva (Quebec & Winnipeg) , men nu på 2000 talet har ju en hel del kanadensiska lag nått finalen men inte räckt riktigt enda fram (Edmonton , Calgary ,Ottawa) , senast ett Kanada lag vann var nog 93 om mitt minne inte sviker mig när Montreal vann