Tycker bara att det är väldigt respektlöst då ligan har tjatat och försökt få bort den där sortens tacklingar i flera säsonger nu. Men att vissa spelare tar chansen att skada en motståndare när tillfälle ges, det är ju inte direkt någon nyhet.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Tycker bara att det är väldigt respektlöst då ligan har tjatat och försökt få bort den där sortens tacklingar i flera säsonger nu. Men att vissa spelare tar chansen att skada en motståndare när tillfälle ges, det är ju inte direkt någon nyhet.