NHL

Nationellt · 16189 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 1496638

Sv: Stanley Cup 2012
Bissett_19: Skoja inte! Insatsen mellan Washington och Boston måste vara bland det sämsta en kommentator någonsin presterat. Detta tjat om sex spelare på isen när Caps plockat målvakten vid en avvaktande utvisning t ex.

Svarskommentarer

Sv: Stanley Cup 2012

Wayne Gresky: Då ska vi inte snacka om hur dom upprepade gånger förklarade hur Capitals behövde vinna matchen eftersom Bruins ledde matchserien. Hur svårt ska det behöva vara?

Hedberg lät mest bara nöjd över att få se på hockey. Han lät klämkäck och halvfull genom hela sändningen.


Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs