NHL

Nationellt · 16190 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 1498077

Sv: Stanley Cup 2012

El Maco:


St. Louis-Los Angeles

Phoenix-Nashville

NY Rangers-Washington

Phildadelphia-New Jersey

Rent spontant känns väl Blues - Kings som den roligaste matchserien på förhand, tror även Washington tar sig vidare. Starkt att slå ut Boston.


Svarskommentarer

Sv: Stanley Cup 2012
mattias - 74: På vilket sätt känns en matchserie mellan NHL:s två klart måltorraste lag rolig på förhand? För mig känns matchserierna på ostkusten klart intressantare även om jag har svårt att tro att någon ens kommer i närheten av det vi fick uppleva mellan Philadelphia och Pittsburgh.

Sv: Allmän tråd för NHL
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft.
Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs