Kings är nu 1 seger från bucklan. Såg första perioden sedan somnade jag =)
Såg på höjdpunkterna nu i morse och 1 - 0 målet såg rätt misstänkt ut då jag tycker Brodeur hade låst pucken under benskyddet men domarna såg förmodligen situationen bättre än mig ;)
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Dream Team:
Kings är nu 1 seger från bucklan. Såg första perioden sedan somnade jag =)
Såg på höjdpunkterna nu i morse och 1 - 0 målet såg rätt misstänkt ut då jag tycker Brodeur hade låst pucken under benskyddet men domarna såg förmodligen situationen bättre än mig ;)