Berka: Du har alltså möjlighet att se en direkt avgörande stanley cup-final där det vinnande laget spelar på hemmaplan och du nobbar för att lagen är "tråkiga"?
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Berka: Du har alltså möjlighet att se en direkt avgörande stanley cup-final där det vinnande laget spelar på hemmaplan och du nobbar för att lagen är "tråkiga"?
hmmm