dempa: " " Och JA, verkligen kul att världens bästa Karlsson är bäst igen "
Ja han är het just nu, såg Buffalo - Pens i natt. Sabres känns som om de är bättre än förra säsongen, nu har de gjort 14 mål på pens och RW Inga lag som utmanar om bucklan men ändå imponerande,
Vad tror du om Oilers chanser att vinna SC? " mitt lag "
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
"
" Och JA, verkligen kul att världens bästa Karlsson är bäst igen "
Ja han är het just nu, såg Buffalo - Pens i natt. Sabres känns som om de är bättre än förra säsongen, nu har de gjort 14 mål på pens och RW
Inga lag som utmanar om bucklan men ändå imponerande,
Vad tror du om Oilers chanser att vinna SC? " mitt lag "