Inlägg: 2421551
Svarskommentarer
Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:
Skinner har imponerat stort på mig hittills, Känns som att Oilers äntligen fått en hyfsad bra målvakt, har inte hänt sedan Salos tid typ.
Bedard jämförs med Mcdavid och Crosby och killen är en exceptionell talang, skulle tro att han går 1a och Michkov 2a. Ryssen är äckligt bra, blir spännande och se vilka som får dessa spelare.
Skinner har imponerat stort på mig hittills, Känns som att Oilers äntligen fått en hyfsad bra målvakt, har inte hänt sedan Salos tid typ.
Bedard jämförs med Mcdavid och Crosby och killen är en exceptionell talang, skulle tro att han går 1a och Michkov 2a. Ryssen är äckligt bra, blir spännande och se vilka som får dessa spelare.
Mattias74: jag tror Oilers har skapliga chanser, ungefär som förra året fast lite bättre eftersom Colorado är svagare än i fjol (just nu). Men jag förstår inte riktigt att man inte satsade på en bättre målvakt än Campbell. Nu har han ju dessutom petats som förste till förmån för Skinner som ju bara är.. "mjaha".