mattias - 74: Satte även mitt tips i serien Carolina - Islanders. Så två rätt hittills.
Dallas hade jag i sju, så den sket sig. Boston i 5 sket sig rejält också. Rangers i 7 ser svår ut, men inte omöjlig. Oilers i 6 ser lovande ut. Toronto i sju är inte heller omöjlig.
Jag hade hyfsat flyt i tippandet i år, två matchserier på exakt antal matcher är jag nöjd med, jämfört med hur det brukar gå 😂
Ska scrolla ner och kolla hur det går för er andra nu.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Dallas hade jag i sju, så den sket sig.
Boston i 5 sket sig rejält också.
Rangers i 7 ser svår ut, men inte omöjlig.
Oilers i 6 ser lovande ut.
Toronto i sju är inte heller omöjlig.
Jag hade hyfsat flyt i tippandet i år, två matchserier på exakt antal matcher är jag nöjd med, jämfört med hur det brukar gå 😂
Ska scrolla ner och kolla hur det går för er andra nu.