+ 2
Inlägg: 2709297
Svarskommentarer
Sv: Allmän tråd för NHL
SuneMangs: Haha.. man tackar och bockar! "Synd" att jag sprack på Dallas, för då hade jag nailat båda finallagen! ;)
Igen, stort grattis Rip!