"Det var en väldigt svag insats av Flyers i natt och Roman var inte bra. "
Mera sånt... det gillar jag att höra :D
"Nu lär de vinna match sex för att sedan förlora match sju" Det håller vi tummarna om att de inte gör eller hur :p Fast man vill ju att Kimpa skall vinna SC men inte med Flyers tyvärr.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
"Det var en väldigt svag insats av Flyers i natt och Roman var inte bra. "
Mera sånt... det gillar jag att höra :D
"Nu lär de vinna match sex för att sedan förlora match sju"
Det håller vi tummarna om att de inte gör eller hur :p
Fast man vill ju att Kimpa skall vinna SC men inte med Flyers tyvärr.