"Det var en väldigt svag insats av Flyers i natt och Roman var inte bra. "
Mera sånt... det gillar jag att höra :D
"Nu lär de vinna match sex för att sedan förlora match sju" Det håller vi tummarna om att de inte gör eller hur :p Fast man vill ju att Kimpa skall vinna SC men inte med Flyers tyvärr.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
"Det var en väldigt svag insats av Flyers i natt och Roman var inte bra. "
Mera sånt... det gillar jag att höra :D
"Nu lär de vinna match sex för att sedan förlora match sju"
Det håller vi tummarna om att de inte gör eller hur :p
Fast man vill ju att Kimpa skall vinna SC men inte med Flyers tyvärr.