Ska vi anta att experimentet Cechmanek är ett avslutat kapitel i Philadelphia nu, även om man på något mirakulöst sätt skulle vända i tredje perioden?
Underligt hur Flyers kan vara helt utspelade i denna matchen, när Ottawa var utspelade så sent som två matcher sedan. Jag skulle tippa att Toronto-serien sitter i, normalt sett är Flyers mycket bättre än det här.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Underligt hur Flyers kan vara helt utspelade i denna matchen, när Ottawa var utspelade så sent som två matcher sedan. Jag skulle tippa att Toronto-serien sitter i, normalt sett är Flyers mycket bättre än det här.