Har Yushkevich varit så dålig? Han är en spelare som jag gärna sett kommit till Toronto inför slutspelet... en spelare som alltid ger järnet (iaf gjorde han det i Toronto), ger altl för laget oavsett ställning i matchen, en riktig kämpe som spelar trots att han är skadad... om han får för läkarna vill säga.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Har Yushkevich varit så dålig? Han är en spelare som jag gärna sett kommit till Toronto inför slutspelet... en spelare som alltid ger järnet (iaf gjorde han det i Toronto), ger altl för laget oavsett ställning i matchen, en riktig kämpe som spelar trots att han är skadad... om han får för läkarna vill säga.