Deas: Nu är NHL öppen tycker jag efter så många stor fall så spelar de ingen roll vilket lag som vinner.. kanske var detta ett år när motivation slår klass.. eller så var det ren skicklighet och att det bara var så de skulle bli!! heja skrällagen..
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
kanske var detta ett år när motivation slår klass.. eller så var det ren skicklighet och att det bara var så de skulle bli!!
heja skrällagen..