DIForever: Ja, det var skönt att de vann. Orkade inte hålla mig vaken på den tidiga morgonen, men jag såg reprisen imorse. Jag hoppas verkligen att Anaheim tar det här nu, men det kommer att bli svårt..de har ju inte vunnit på bortaplan än..men det är vell dags att de gör det nu. Måste också säga att Karya var fenomenal.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Jag hoppas verkligen att Anaheim tar det här nu, men det kommer att bli svårt..de har ju inte vunnit på bortaplan än..men det är vell dags att de gör det nu.
Måste också säga att Karya var fenomenal.