mattias - 74: Något helt annat. Detroit avgör med mål i tom bur mot Edmonton och tar sin femte raka seger. Red Wings menar allvar den här säsongen.
Inlägg: 2923233
Svarskommentarer
Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby:
Ja och Edmonton skämmer ut sig
1 vinst på 4 bortamatcher, för många insläppta mål och försvarsspelet är under all kritik
Nu är det bortamatch i Ottawa natten mot onsdag innan det vänder hem för några matcher.
Skall de bli en 3e raka fina är det rejäl skärpning som gäller.
Bouchard är inte alls att känna igen.
Ja och Edmonton skämmer ut sig
1 vinst på 4 bortamatcher, för många insläppta mål och försvarsspelet är under all kritik
Nu är det bortamatch i Ottawa natten mot onsdag innan det vänder hem för några matcher.
Skall de bli en 3e raka fina är det rejäl skärpning som gäller.
Bouchard är inte alls att känna igen.
+ 1