Inlägg: 2938178
Svarskommentarer
Sv: Allmän tråd för NHL
Jan-Erik : Nu är den jämförelsen svår eftersom Connor tog ett ”skambud” för att ge laget möjlighet att förstärka mer och vinna Stanley cup, om Han velat så hade han med lätthet kunnat ro hem ett anbud på 20 mill per säsong
+ 1
Sv: Allmän tråd för NHL
Jan-Erik :
Oj vilket kontrakt men Kempe är ju en av Kings viktigaste spelare så man förstår ju varför på ett sätt
Fö så verkar Tampa riktigt under isen.
Oj vilket kontrakt men Kempe är ju en av Kings viktigaste spelare så man förstår ju varför på ett sätt
Fö så verkar Tampa riktigt under isen.
+ 1
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/xmxLaR/uppgifter-adrian-kempe-skriver-superkontrakt