Inlägg: 2938373
Svarskommentarer
Sv: Allmän tråd för NHL
Jan-Erik :
Torsk i natt mot seriens sämsta lag och 5 insläppta. Kommenterar överflödiga
Bedrövligt ojämna insatser av Edmonton just nu.
Man slår Carolina sedan viker man ner sig mot Buffalo
Torsk i natt mot seriens sämsta lag och 5 insläppta. Kommenterar överflödiga
Bedrövligt ojämna insatser av Edmonton just nu.
Man slår Carolina sedan viker man ner sig mot Buffalo
+ 1
Här är lönetoppen
www.nhltimmen.se/nhl-loner/