+ 2
Inlägg: 2940341
Svarskommentarer
Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Att Edmonton och Florida går lite knackigt i början av säsongen är fullt förståligt då de haft längst säsong av alla klubbar två år i rad. Kul att Edmonton kunde tända till och vinna övertygande mot Florida. www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/RjbOo8/extra-skont-att-vinnamotdom?utm_content=713315&utm_medium=malservice&utm_source=malservice_event
+ 3
Borde bli krismöte i Edmonton snart, laget är så dåligt nu så jag vet inte vad.
Att inte ledingen ser att de behöver en uttalad förstemålvakt är tragiskt, varit såhär i flera år
Man vinner inte SC med 2 slipsar i målet trots att man har 2 av världens bästa forwards i laget.
Frågan är om det blir slutspel öht denna säsongen