mattias - 74: hans temperament, snodde ovies puck, efterslängar o allmänt grinig målvakt.
Inlägg: 2942661
Svarskommentarer
Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:
Jo det där känner jag till
Han är dock bra fortfarande även om han var som bäst när blues vann
Han och Oreily vann nästan SC på egen hand det året
Jo det där känner jag till
Han är dock bra fortfarande även om han var som bäst när blues vann
Han och Oreily vann nästan SC på egen hand det året