Ikväll är det Philadelphia - Colorado klockan 1900 som sänds på TV 10.
Det ät en fröjd att se Nathan MacKinnon spela hockey just nu, han är enligt mig bäst i världen just nu och det säger jag även om jag håller på Edmonton som har Draisaitl och McDavid i laget
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Tack för det
Ikväll är det Philadelphia - Colorado klockan 1900 som sänds på TV 10.
Det ät en fröjd att se Nathan MacKinnon spela hockey just nu, han är enligt mig bäst i världen just nu och det säger jag även om jag håller på Edmonton som har Draisaitl och McDavid i laget
OT målet igår är ren klass