NHL

Nationellt · 16189 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 2950997

Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby: Kul för Dennis! Han gjorde det bra hos oss,

Väldigt skoj att följa våra två Karlstadkillar som spelar center med bravur i NHL just nu också. Både Leo och Joel öser på med bra spel och tillhörande poäng.
Finns faktiskt chans att få se dessa karlstapôjker i OS kommande år också tror jag

Svarskommentarer

Sv: Allmän tråd för NHL
eltifoso: Joel och Leo är SJÄLVSKRIVNA i OS-truppen

Elias, jag är osäker där. Han har faktiskt tagit extremt mkt defensivt ansvar o utvecklat det.


Men ja, Vancouver är ju riktigt klappkassa. Demco konstant skadad med. Gissar att de trejdar bort Quinn Hughes, till Devils. Men de går ju riktigt dåligt själva nu när Jack Hughes är skadad igen.

Dock sjukt jämnt i östra, svårt å sia om vilka som går till slutspel.

Sv: Allmän tråd för NHL
eltifoso:

Såg 2 sista perioderna mellan Vancouver - Detroit i natt och man måste inse att Vancouver blir sämre och sämre för varje säsong.

Fruktansvärt dåliga i natt faktiskt och man undrar om inte ett Frölunda som de spelar just nu skulle göra slarvsylta av dom?

Frågan är väl ens om EP40 skall med till OS även om han är skadad just nu.

Vad tycker ni andra?

Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs