mattias - 74: Buffalo sparkar GM Kevyn Adams. Ersättaren är redan klar, det blir Jarmo Kekäläinen.
Inlägg: 2953267
Svarskommentarer
Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby:
Stackars Buffalo
De har inte varit i slutspel på länge och man löser det genom att sparka gm
Laget skulle få svårt i SHL
Trejda Dahlin eller Thompson och få in lite bra draftpicks
Ser ingen annan utväg, de måste bygga för framtiden
Buffalos fans kommer få grina i många år om inget händer
Stackars Buffalo
De har inte varit i slutspel på länge och man löser det genom att sparka gm
Laget skulle få svårt i SHL
Trejda Dahlin eller Thompson och få in lite bra draftpicks
Ser ingen annan utväg, de måste bygga för framtiden
Buffalos fans kommer få grina i många år om inget händer
+ 1