mattias - 74: det håller jag inte med om, men de har inte lyckats ta sig förbi första rundan särskilt många ggr va? Men slutat på plats 1-3 i måååånga år väl?
Inlägg: 3023152
Svarskommentarer
Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:
Jo men de borde väl ha gått längre än 1a rundan med tanke på laget de haft genom åren, det tycker iaf jag
Fansen är ju rätt så besvikna att inte gå längre än första rundan och det förstår man.
Jo men de borde väl ha gått längre än 1a rundan med tanke på laget de haft genom åren, det tycker iaf jag
Fansen är ju rätt så besvikna att inte gå längre än första rundan och det förstår man.
+ 1