Inlägg: 3029585
Svarskommentarer
Sv: Allmän tråd för NHL
dempa: Jag är född 81. Fick dock många myggbett och har därför också fått mycket Salubrin. Det är väl typ ättika och något mer. Svider rätt mycket när man redan kliat hål på myggbettet vill jag lova :)
+ 2
känner igen namnet salubrin, hade dock mer gissat på att det var något treo-eller samurin-liknande man la i ett glas så det fräste och sen drack med oerhört bitter eftersmak. jag är född 1980, kanske jag är för ung för att minnas?