+ 2
Inlägg: 3030649
Svarskommentarer
Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby: Nu är Montreal igång med sin match. Tyvärr redan 0-1. Jag håller lite extra på Montreal då jag gärna ser ett kanadensiskt lag långt i turneringen och mot just Buffalo bör de ha stor chans jämfört med om de mött en slutspelsräv. Har du några känslor för Montreal med tanke på Kapanens Timrå-förflutna? Gjorde ju förra säsongen en hel del poäng för er, så lite delaktig kan ni ju känna er.
+ 2
Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby:
Starkt av Carolina verkligen
Minnesota vann måstematchen mot Colorado och reducerar matchserien till 2 - 1
Starkt av Carolina verkligen
Minnesota vann måstematchen mot Colorado och reducerar matchserien till 2 - 1
+ 2
Fram till 1986 spelade man bäst av fem i divisions semifinalerna, varför Edmonton "bara" hade 7-0 just här.