Jag är mest nyfiken när Viggo går, han lär ha klättrat efter vm
Florida kommer ligga i toppen av utvisningsligan nu när man trejdade till sig Brady Tkachuk så har man nu spelare som Bennet, marchand och bröderna Tkachuk ;)
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Jag är mest nyfiken när Viggo går, han lär ha klättrat efter vm
Florida kommer ligga i toppen av utvisningsligan nu när man trejdade till sig Brady Tkachuk så har man nu spelare som Bennet, marchand och bröderna Tkachuk ;)